Subject: Maksetaotluse perioodil 01.12.2024-13.12.2024
From: "Merily Allak" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium", "Signe Talalaev"
Date: Fri, 13 Dec 2024 11:56:24 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tulenevalt OÜ HUGO ja Justiitsministeeriumi vahel sõlmitud Toetuse 
kasutamise lepingust nr 4-7/38 esitame maksetaotluse perioodil 01.12.2024- 
13.12.2024 osutatud õigusabiteenuse kohta summas 23 021,40 eur.
November esimeses pooles osutati õigusabiteenust 592 h.

Täpsustan, et novembris 2024 oli õigusabiteenuse osutamise maksumuse osakaal 
Justiitsministeerium 85% ning kliendid 15%, detsembri esimese poole 
Justiitsministeeriumi osa arvutamiseks aluseks on 85%.

  592 x 45,75 x 0,85% = 23 021,40  eur

Leping 4-7/38

    71 713,33

Õigusnõustamisteenus (kliendi osa novembris)

10 575

           Novembris  tasus tasus JUM                      arvetest

85%

Tervitades

-- 

  <https://hugo.legal/imgs/HUGO_legal.png>

Merily AllakBüroojuhataja
(+372) 6880 [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>
 <https://hugo.legal/>
 <https://facebook.com/hugolegalai>
 <https://instagram.com/hugolegalai>

Antud e-kiri on konfidentsiaalne ning kaitstud.